پاسخگویی از 9 الی 20
کیفیت یک شعار نیست یک فرهنگ است ( حمایت از کالا ایرانی )
شماره تماس واحد فروش : 09123423710

نژادهای دام – بزهای استرالیایی Australian Goats

بز ترمه استرالیایی

محل مبدا استرالیا
منشا The نژاد بز بزکمه استرالیایی از بز خانگی منشاating استرالیا. بزها در جزایر ساحل استرالیا توسط ناوگان هلندی و پرتغالی مدتها قبل از استقرار انگلیس در استرالیا آزاد شدند. بزهای معرفی شده از طیف وسیعی از زمینه ها می آیند و آنها به راحتی با محیط استرالیا سازگار می شوند.
فیبر هدف
خصوصیات در حالی که باروری و سختی بز بوته ای را حفظ می کند ، ترمه استرالیایی از نظر ظاهر و مزاج کاملاً متفاوت است. در اواسط زمستان پوشش عالی عالی ترمه بلند و متراکم خواهد داشت.
سایر ملاحظات ترمه در سال ۱۹۷۲ هنگامی که دو محقق CSIRO دکتر ایان اسمیت و آقای وال کلارک ترمه را در برخی از بزهای وحشی تحت بازرسی در املاک شرکت Mohair استرالیا در بروارینا شناسایی کردند ، ترمه به طور موثر بر روی بزهای استرالیایی کشف شد. برای چندین سال سازمان تحقیقات علمی و صنعتی مشترک المنافع (CSIRO) گله تحقیقاتی کوچکی از حیوانات منتخب را در آزمایشگاه Prospect خود نگهداری کرد تا اینکه محدودیت های بودجه باعث پراکندگی آنها شد. برخی از کارهای بافت شناختی مهم در این دوره انجام شده است.

در اواخر دهه ۱۹۷۰ تعدادی از پرورش دهندگان با مفهوم تولید و تولید یک بز ترمه استرالیایی بازی می کردند. بیشتر این پرورش زودهنگام به دلیل عدم آگاهی از مشکلات موجود و نبود بازار فیبر با مشکل روبرو شد.

وقتی در آگوست ۱۹۸۰ Dawson International Limited PLC ، اسکاتلند ، علاقه و روحیه او افزایش یافت. سپس بزرگترین پردازنده های کشمیر جهان ، ملکی را در Adelong ، N.S.W خریداری کردند. با هدف راه اندازی یک مزرعه نمایشی برای تشویق تولید ترمه استرالیا. سر آلن اسمیت ، رئیس داوسون اینترنشنال لیمیتد ، دید که وضعیت عرضه ترمه در جهان رو به سختی است. اگرچه ترمه فقط درصد کمی از حجم الیاف مورد استفاده شرکت را نشان می داد ، ۵۰٪ از گردش مالی را تشکیل می داد و سهم عمده ای در سودآوری شرکت داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

0
image/svg+xml

No products in the cart.

ادامه خرید