پاسخگویی از 9 الی 20
کیفیت یک شعار نیست یک فرهنگ است ( حمایت از کالا ایرانی )
شماره تماس واحد فروش : 09123423710

نژادهای دام – بوفالو استرالیا Australian Buffalo

گاومیش در اوایل دهه ۱۸۰۰ از جزایر شرقی اندونزی به استرالیا وارد شد

اکنون ۳۰،۰۰۰ گاومیش اهلی در مناطق عاری از سل و تب مالت در سرزمین شمالی استرالیا وجود دارد. تعداد گاومیش های وحشی بیش از ۸۰،۰۰۰ نفر است.

اداره صنعت اولیه سرزمین شمالی برنامه ای را اجرا می کند که به موجب آن تمام گاومیش های وحشی تا سال ۱۹۹۰ ریشه کن می شوند. هدف از این برنامه جلوگیری از گسترش بیماری تب مالت و سل در مناطق آلوده است.

وزارت صنعت اولیه و شورای صنعت بوفالو به تولیدکنندگان کمک می کنند تا گله های گاومیش کنترل شده اهلی و پارک بازی را برای تولید گوشت و حیوانات پرورشی ایجاد کنند.

برای ایجاد گاومیش های نر جوان (تقریباً ۱۸۰ کیلوگرم وزن پانسمان) ، لکه های خوراکی ایجاد شده و در حال حاضر کار برای ایجاد یک لاشه استاندارد ادامه دارد.

داده های عینی در مورد نرخ رشد و باروری گاومیش استرالیا موجود است. در برنامه های تحقیقاتی انجام شده در شمال استرالیا ، سرعت رشد شبیه به گاوهای متقاطع برهمن به نظر می رسد. باروری به طور کلی عالی است.

صنعت صادرات گوشت گاومیش قابل توجهی با صادرات عمدتا به اروپا و آسیا توسعه یافته است. گوشت بوفالو در بازارهای داخلی نیز مصرف می شود.

استرالیا اساساً عاری از بیماریهای عمده ای است که گاومیش را در سایر نقاط جهان تحت تأثیر قرار می دهد.

2 دیدگاه

    Greetings! Very useful advice in this particular article! Its the little changes that will make the largest changes. Many thanks for sharing!

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

0
image/svg+xml

No products in the cart.

ادامه خرید