پاسخگویی از 9 الی 20
کیفیت یک شعار نیست یک فرهنگ است ( حمایت از کالا ایرانی )
شماره تماس واحد فروش : 09123423710

نژاد دام – بزهای باگوتBagot Goats

این نژاد قبلا در Blithfield Hall ، Staffordshire ، انگلستان وحشی بود اما از سال ۱۹۵۷ به بعد پراکنده شده است. نژاد تقریباً منقرض شده است.
بز باگوت یکی از قدیمی ترین نژادهای بز امروزه در انگلیس است. این تاریخ به حدود دهه ۱۳۸۰ برمی گردد. این زمانی است که به سالن Blithfield در Staffordshire معرفی شد. تاریخ واقعی این امر کاملاً مستند است. این احتمال وجود دارد که باگوت از بز شوارتزال از دره رون عبور کند. در مورد چگونگی رسیدن آنها به تالار بلیتفیلد داستانهای زیادی وجود دارد که محتمل ترین آنها قابل اثبات نیست ، اما واقعیترین واقعیت این است که برخی از بزها توسط صلیبی های برگشتی به انگلستان برگردانده شدند. به نظر می رسد برخی از آنها توسط پادشاه ریچارد دوم به جان باگوت آن زمان که در بلیت فیلد بود ، داده شده است. این امر به رسمیت شناختن شکار روزهای خوب پادشاه در Blithfield ، در پارک Bagots بود. شناخته شده است که این بزها بیش از ۶۰۰ سال است که در Blithfield به صورت نیمه وحشی در حال اجرا هستند. در مورد داستان تاریخ و جنگهای صلیبی. لازم به ذکر است که جنگهای صلیبی در حدود سال ۱۲۹۱ به پایان رسید. بزها ، از این رو داستان ، در حدود سال ۱۳۸۰ به بلیت فیلد رفتند. این نشان می دهد که بزها احتمالاً ابتدا به یکی از پارکهای سلطنتی رفته اند. بدون شک قابل توجه بود و پادشاه نیز

Royal Parks. خساراتی که آنها در آنجا می دیدند ، بدون شک قابل توجه بود و پادشاه خوشحال می شد که آنها را به مکانی دیگر که می تواند برای شکار از آنها لذت برد ، خلاص کند.

در سال ۱۹۹۸ تقریباً ۲۰۰ پرستار بچه پرستار در انگلیس وجود داشت. آنها هیچ استفاده تجاری یا شیر و گوشت ندارند.

یک افسانه معروف در مورد این نژاد این است که اگر بز Bagot از بین برود ، خانواده Bagot از بین می روند.

نویسنده: محمدی کارشناس علوم دام و طیور 

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

0
image/svg+xml

No products in the cart.

ادامه خرید