پاسخگویی از 9 الی 20
کیفیت یک شعار نیست یک فرهنگ است ( حمایت از کالا ایرانی )
شماره تماس واحد فروش : 09123423710

نژاد دام – گاو آفریقایی Africander Cattle

آفریقا یک نژاد بومی آفریقای جنوبی است. این نوع Sanga است و در درجه اول برای تولید گوشت استفاده می شود. نژاد معمولاً قرمز با شاخ های جانبی بلند است. گاوهای سانگا ، در گله های عظیم ، در زمان تاسیس کلنی کیپ در سال ۱۶۵۲ متعلق به هوتنتوت ها بودند. حیوانات توسط استعمارگران بدست آمدند که آنها را برای استفاده به عنوان حیوانات پیش نویس بهبود بخشید. این گاوهای آفریقایی بود که برای فرار از حاکمیت انگلیس ، واگن هایی را که کشاورزان و خانواده های بوئر را در پیاده روی بزرگ سال ۱۸۳۵ – ۳۶ از کیپ امید خوب به کشور نارنجی آزاد ، ناتال و ترانسوال حمل می کردند ، کشید. کلمه trek در اصل آفریقایی است ، به معنی پیش نویس.

آفریقا محبوب ترین نژاد بومی آفریقای جنوبی است که ۳۰٪ از جمعیت گاو را تشکیل می دهد. گاوهای آفریقایی مقاومت خوبی در برابر گرما ، سطح بالایی از مقاومت در برابر کنه ، مزاج آرام و سطح رضایت بخشی باروری در شرایط سخت دارند. وزن گاوهای بالغ تقریباً ۵۲۵ تا ۶۰۰ کیلوگرم (۱۱۵۰ – ۱۳۵۰ پوند) و وزن گاوها ۷۵۰ تا ۱۰۰۰ کیلوگرم (۱۶۵۰ – ۲۲۰۰ پوند) است.

آفریقا با Shorthorn در توسعه نژاد Bonsmara و با Holstein در ایجاد Drakensberger استفاده شد.

آفریقایی در استرالیا

تعداد کمی از گاوهای آفریقایی در استرالیا از واردات پایه نسبتاً کمی از آمریکا ایجاد شده است. از آنجا که در گروه Bos indususus قرار دارد ، آفریقا عمدتاً در مناطق گرم-گرمسیری-مرطوب و نیمه گرمسیری و خشک استرالیا یافت می شود.

آفریقایی تمایل به دیر رسیدن دارد و لاشه ای با چربی نسبتاً کم تولید می کند. از طریق استفاده از گاو نر و منی منجمد ، از آفریقا در مرتبه مرتب سازی گاوهای بومی در کشورهای گرمسیری استفاده می شود ، زیرا این امر باعث باروری ، تحرک و افزایش وزن عالی به فرزندان می شود.

2 دیدگاه

    Greetings! Very useful advice in this particular article! Its the little changes that will make the largest changes. Many thanks for sharing!

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

0
image/svg+xml

No products in the cart.

ادامه خرید